
İngiliz bilim adamları, yemekten önce yenen meyvenin daha az yemeye yardımcı olup olmadığını ve meyvenin hangi şekilde yenmesi gerektiğine yanıt bulmak için bir araştırma yapmışlar.
Rejim yapmayan ve sağlıklı üniversite öğrencilerinin katıldığı araştırmada, gençlere 5 hafta boyunca kahvaltıdan 3 saat sonra yenen öğle yemeğinden 15 dakika önce kabuğu soyulmuş elma, elma kompostosu ya da posalı veya posasız elma suyu verilmiş.Elma yiyenlerin, özellikle elma suyu içenlerden daha az yemek yediği görülmüş.Yemektan biraz önce yenen meyvenin tokluk hissi yaratma konusunda salata yada çorba kadar etkili olduğu ortaya çıkmış.




0 yorumlar
Yorum ekleyin